marți, 19 februarie 2013

Fundita de Par - Hair Bow

   Pentru inceput m-am gandit ca ar fi de preferat sa imi fac o coafura mai simpla de facut, care poate fi realizata intr-un timp relativ scurt.

   Pentru a realiza aceasta funda ai nevoie de : un pieptan pentru tapat, un elastic si agrafe (de preferat sa fie aceeasi nuanta cu cea a parului) si un fixativ (optional).

 Incepem prin taparea parului si finisarea usoara cu un pieptan in partea din fata, apoi il prindem intr-o coada: 
    
Inainte de ultima prindere , facem un mic coc, insa lasam varfurile in afara elasticului:
           
Impartim cocul in doua pari egale: 

 



















Dupa despartirea parului, fiecare bucla se prinde in partea de jos cu agrafe, iar varfurile ramse se duc in partea de sus, prin mijlocul fundei, astfel incat sa se acopere elasticul:

       La sfarsit, pentru o forma mai perfecta si pentru o rezistenta mai buna a coafurii, puteti folosi fixativ sau ceara de par.

3 comentarii:

  1. Am inceput sa-ti urmaresc blogul. Imi plac tare mult tutorialele tale, parul tau. Chiar voi apela cu placere la blogul tau in momentul in care am nevoie de vreo coafura. Eu nu am pasul asa bogat si frumos ca al tau insa ma adaptez la ce am :). Te invit daca-ti face placere si pe la mine pe blog. Vei gasi ajutor in materie de nail art. Te pupic si multumesc anticipat. Mult succes cu blogul si la cat mai multi followeri!
    http://roxyru.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragut rezultatul si usor de realizat:)mie imi plac mult coafurile din impletituri si ma pricep foarte bine iti las sa vezi cateva modele facute de mine:)http://yarina26yarina.blogspot.ro/2012/12/tinuta-si-coafura-pentru-craciun-si.html
    sper sa iti placa si de ce nu poate alegi sa imi urmaresti blogul:)
    PUP:*

    RăspundețiȘtergere